Forretningsbetingelser

Afbestilling

Afbestilling skal ske 24 timer før ellers betales 50% af behandlingens pris.
Afbestilling senere end samme dag før kl. 9.00 betragtes som udeblivelse. Ved udeblivelse betales det fulde beløb.
Afbestillinger til samme dag kan kun gøres pr. telefon - ring på telefon 26854545, læg besked ved manglende svar eller send en sms.

Gavekort og klippekort

Gavekort udstedes på enten et beløb eller en behandling.
Har du modtaget et gavekort til en behandling, booker du tid og tager gavekortet med som betaling.
Hvis du ønsker en anden behandling end gavekortets pålydende, betaler du differencen imellem de 2 behandlingers almindelige pris.

Gyldighed

Gavekort er gyldige i 3 år fra udstedelsesdato.
Klippekort er gyldige i 1 år fra udstedelsesdato.
Gavekort og klippekort er personlige og kan ikke udbetales i kontanter. Klippekort udstedes til enkeltpersoner, par og firmaer.
I tilfælde af overskydende beløb efter brug af gavekort udstedes et identisk gavekort - dog med overskydende beløb som ny købsværdi.
Der tages forbehold for ændringer i priserne på alle behandlinger og produkter på indløsningstidspunktet.
Der tages forbehold for fejl.

Betaling

Du kan betale via bankoverførsel til Nordea: Reg.nr. 2105 Kontonr. 5496 614 730
eller med Mobil Pay

Leveringsbetingelser

Varer der bestilles og betales hverdage inden kl. 15, sendes samme dag.
Varer der bestilles og betales weekend og helligdage, sendes førstkommende hverdag.

Leveringsgebyr

Det er gratis at få tilsendt gavekort.

Fortrydelsesret

Hvis du fortryder købet af varer inden 14 dage, kan du få hele beløbet fra kortet tilbage ved at tage kontakt til Lotte Horn på mail@lottehorn.dk eller på telefon 26854545
Bemærk at gavekort og klippekort altid kun refunderes til køberen af gavekortet og klippekort. Gavekort og klippekort udbetales ikke i kontanter, og kan ikke byttes i klinikken.
Alle varer skal altid sendes retur på egen regning og altid efter aftale.

Reklamation

Du har reklamationsret i 24 måneder på alle varer jf. købeloven. Dvs. at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet som er opstået op til 24 måneder efter købet. Dog med den forudsætning at manglerne ikke er opstået som følge af kundens fejlagtige brug af produktet eller anden adfærd, der har medført manglen. Hvis varen har en mangel, er kunden berettiget til at kræve en ny vare. Det forudsættes, at reklamationen er berettiget, samt at omleveringen ikke medfører urimelige omkostninger for Kropskompagniet.
Reklamation skal ske inden for rimelig tid efter at manglen er konstateret. Reklamerer kunden inden 2 måneder efter leveringen, anses reklamationen for at være sket rettidigt.

Persondatapolitik

De data vi registrer om dig ved køb er reguleret af "Lov om behandling af personoplysninger". Datatilsynet fører tilsyn med enhver behandling af oplysninger, der omfattes af loven.Hele loven kan findes på www.datatilsynet.dk.

Personoplysninger videregives aldrig til tredjepart.

For at du kan indgå en aftale med os via websitet, skal du lade dig oplyse navn, adresse samt e-mail-adresse. Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med ene det formål at kunne levere varen til dig.

E-markedsføring

Der udsendes ingen e-mail-reklamer eller lignende fra Kropskompagniet, med mindre der gives tilladelse til det